Veel gestelde vragen FAQ

Wasstraat

Abonnementen

Klik via bijgaande link op de vestiging van je keuze om onze openingstijden te bekijken: https://bobautowas.nl/locaties

Klik via bijgaande link op de vestiging van je keuze en bekijk onze tarieven: https://bobautowas.nl/locaties

Klik via bijgaande link op de vestiging van je keuze en vindt al onze programma’s terug: https://bobautowas.nl/locaties

Je hoeft geen afspraak te maken voor onze programma’s, met onze ruime openingstijden kun je zelf het tijdstip bepalen dat je het beste uitkomt.

Let op: specialistische behandelingen van BOB Autospa geschieden wel op afspraak.

Je kunt bij ons betalen middels contanten, pinnen, Waspas, BOB webshop voucher, Nationale Autowasbon, Multitankcard, Travelcard, MKB pas, Creditcard* (*met uitzondering van American Express).

Helaas passen niet alle voertuigen in onze wasstraten via: https://bobautowas.nl/locaties vind je per vestiging onze maximale doorrijhoogtes.

Zitten er aan de buitenkant van jouw auto accessoires of onderdelen die niet door de fabriek zijn gemonteerd? Hangt er iets los of heb je bijvoorbeeld dakdragers? Overleg dan altijd even met een medewerker.

Op diverse vestigingen hebben wij "doe-het-zelf" wasboxen, kijk via: https://bobautowas.nl/locaties of de vestiging van jouw keuze deze optie biedt.

Het is NIET toegestaan om eigen materialen te gebruiken c.q. mee te nemen en/of te bevestigen aan onze apparatuur, dit om schades aan onze apparatuur te voorkomen.

Al onze vestigingen beschikken over een stofzuigplein waar je na een wassing GRATIS! gebruik van kunt maken.

Op diverse vestigingen beschikken wij over een interieurband, waar onze medewerkers de auto van binnen reinigen terwijl jij het proces vanaf de zijlijn kunt volgen. Kijk via: https://bobautowas.nl/locaties of de vestiging van jouw keuze deze optie biedt.

Let op: de Interieurband gaat altijd samen met een machinale wassing, het totale programma zal ongeveer 20 minuten in beslag nemen. Je hoeft GEEN AFSPRAAK te maken voor deze dienst! Voor het beste resultaat raden we je aan om de auto zo leeg mogelijk aan te bieden, onze medewerkers verplaatsen jouw persoonlijke eigendommen niet.

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag 08:00 - 18:00, op zaterdag 09:00 - 17:00 en zondag 10:00 - 17:00 uur telefonisch bereikbaar op: 085-0718360.

Je kunt ons ook per e-mail bereiken via: info@bobautowas.nl

Wil je liever via Social Media contact met ons leggen, check dan onze Facebook pagina en/of Instagram account. Of stel je vraag via onze live chat functie op onze website.

Maak eerst online een account aan via: https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Profile/Create hierna kun je het abonnement van je keuze activeren. Zodra de eerste maandtermijn via I-deal is voldaan, is het abonnement direct actief en kun je gelijk doorrijden naar één van onze vestigingen!

Voor het abonnement werken wij met kentekenherkenning. Je hoeft dus niks mee te nemen of te laten zien, onze kassasystemen herkennen jouw auto direct, wel zo gemakkelijk en snel.

Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile
Kies de optie “Inloggen” log in met je inlognaam + wachtwoord, hierna kom je direct in jouw persoonlijke omgeving terecht.

Geen probleem, via bijgaande link kun je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken: https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/ForgotPassword 

Log in op je online account via: https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile en pas het kenteken aan.

Let op: uitgezonderd de eerste maandtermijn kun je 1 x in de maand (met een max. van 3 x in het jaar, uitzonderingen daargelaten) je kenteken zelf wijzigen. Kun je de wijziging niet zelf doorvoeren, onze klantenservice helpt je graag verder!

Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile en pas je gegevens aan.

Let op: je emailadres/gebruikersnaam kun je niet zelf wijzigen, onze klantenservice helpt je hier graag bij.

Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile en kies de optie "Rekening wijzigen". Ter verificatie van de wijziging zal er een I-deal transactie van € 0,01 voldaan moeten worden. De eerste volgende incasso zal hierna via het nieuwe rekeningnummer verlopen.

Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile en kies de optie "Aanpassen". Let op: kies je voor een upgrade dan heeft deze aanpassing altijd 24 uur verwerkingstijd. Het abonnementsgeld zal naar rato verwerkt worden middels een automatische incasso. Kies je voor een downgrade dan zal de nieuwe abonnementsvorm per de nieuwe periode ingaan.

Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile en kies de optie "Pauzeren". Voer een einddatum in en druk op “Bevestigen” of kies “Verwijderen” als je een eerdere pauzering wilt opheffen.
Let op: regel je pauzering tijdig! In een lopend abonnementstermijn kan NIET gepauzeerd worden. Pauzeren kan vanaf een opvolgende periode.
Let op: het duurt 24 uur voordat je aanpassing is verwerkt! 

Log in op je account via: https://bobautowas.nl/onbeperkt/

Zodra je bent ingelogd vind je bij “mijn transacties” al je facturen (PDF icoontje) terug.

Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile en kies de optie "Beëindigen". Let op: log uiterlijk 1 dag voordat de nieuwe maandtermijn ingaat in op het account om het abonnement te beëindigen. Je zult hiervan altijd een bevestiging ontvangen. Kun je de beëindiging niet zelf doorvoeren, onze klantenservice helpt je graag verder!

Jazeker als het abonnement is geactiveerd, kun je gelijk doorrijden naar één van onze vestigingen!

Wij bieden 3 verschillende abonnementen: Beter € 28,- p.m. – Best € 34,- p.m. – Interieur (=Best+Binnenreiniging) € 49,- p.m. Proteqt 39 + Binnenreiniging 54

*Voor beroepsvervoer gelden andere tarieven. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Jazeker! Je kunt bij ieder bezoek aangeven welk programma je wenst. Kies je voor een upgrade dan betaal je een eenmalig bedrag bij, dit kan direct op de vestiging of desgewenst via automatische incasso. Dit zal dan achteraf verwerkt worden op je opvolgende factuur.

Je inlognaam is in de meeste gevallen gelijk aan je emailadres wat is opgegeven bij registratie. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je dit aanvragen via: info@bobautowas.nl

Buckaroo is onze betalingsverwerker, zij verzorgen voor ons de automatische incasso. De naam Buckaroo zal ook zichtbaar zijn op uw bankrekeningafschrift.

Geen probleem dit kan uiteraard wel eens gebeuren, je zult van onze betalingsverwerker Buckaroo een betalingsherinnering met een betaal-link per email ontvangen. Op deze manier kun je de betaling veilig, gemakkelijk en snel voldoen. Email niet ontvangen? Check je ongewenste items/spambox op ontvangst.

Ons abonnement werkt enkel via een automatische incasso. Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

Dit is helaas niet mogelijk. Is een betaling niet gelukt dan ontvang je via onze betalingsverwerker Buckaroo automatisch per email een betaalverzoek.

Email niet ontvangen? Check je ongewenste items/spambox op ontvangst.

Met je abonnement kun je bij al onze BOB vestigingen en aangesloten partners terecht voor een schone en frisse auto.    
Bekijk via bijgaande link bij “vind uw locatie” alle aangesloten wasstraten: https://www.carwashunlimited.nl/  

Een actie abonnement zal NIET automatisch worden beëindigd. Gemakkelijk en snel je abonnement beëindigen of wijzigen? Log in op je online account via https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile

Waspas

Ga naar: https://bobautowas.carwash-cms.com/customerportal/account/InitialLogin.aspx?cookieCheck=true en vul je Waspas nummer en het verkregen wachtwoord in. Hierna kom je in je persoonlijke omgeving terecht waar je je gegevens kunt invullen, gebruik hiervoor de functie "Gegevens wijzigen" en sla je gegevens op. 

Deze is op een aparte bon voor je geprint en tezamen met je Waspas uitgereikt. Wachtwoord bon niet meer in je bezit? Op vertoon van je Waspas kun je op een vestiging een nieuw wachtwoord verkrijgen, vraag onze kassamedewerker erom.

Ga naar: https://bobautowas.carwash-cms.com/customerportal/Account/Login.aspx?cookieCheck=true en log in met je Waspasnummer of emailadres (indien opgeslagen) + je wachtwoord, hierna kom je direct in je persoonlijke omgeving terecht.                         

Als je je e-mailadres hebt opgeslagen in je Waspas account dan kun je via bijgaande link een nieuw wachtwoord aanvragen: https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/ForgotPassword
E-mailadres niet opgeslagen? Op vertoon van je Waspas kun je op een vestiging een nieuw wachtwoord verkrijgen, vraag onze kassamedewerker erom.

Wat vervelend maar dit lossen we uiteraard voor je op! Zijn je gegevens (naam-adres-email) bij ons bekend? Dan kunnen we je pasnummer achterhalen en blokkeren. We zullen je gegevens en eventuele tegoed overzetten op een nieuwe pas en deze voor je klaar leggen op een vestiging naar jouw keuze. Geen gegevens opslagen in je online account? Misschien beschik je nog over een (oude) kassabon, hierop staat het pasnummer die wij nodig hebben. In het verleden je pas opgewaardeerd? Aan de hand van de datum, tijd, locatie en het bedrag kunnen we ook proberen je pasnummer te achterhalen en je zo te voorzien van een nieuwe pas.

Wanneer je geen gebruik meer wilt maken van de Waspas dan raden we je aan om de Waspas eerst leeg te maken of deze te schenken aan iemand in de familie/vriendenkring.
Let op: onze Waspas is een tegoedkaart waar helaas geen restitutie op kan worden verleend. Het tegoed op de Waspas is onbeperkt geldig en ook op iedere vestiging te gebruiken.

Wanneer je je persoonlijke gegevens opslaat en de optie “ik wil op de hoogte gehouden worden via e-mail/sms” aanvinkt dan ontvang je van ons een registratie bonus van € 5,- cadeau! Dit zal automatisch worden bijgeschreven op je Waspas.

Je actuele saldo zie je terug zodra je bent ingelogd in je online account.

Zodra je bent ingelogd in je online account, heb je de mogelijkheid om via I-deal op te waarderen. Uiteraard kun je ook altijd op onze vestigingen opwaarderen, onze medewerkers helpen je hier graag bij.

Mail alle pasnummers naar info@bobautowas.nl geef aan welke pas in jouw bezit mag blijven en onze klantenservice zal er voor zorgen dat het tegoed samengevoegd wordt op 1 pas.

Log in op je Waspas account en kies voor “Mijn gegevens”. Vul je emailadres en het vinkje “ik wil op de hoogte gehouden worden via e-mail” in. Je bent nu aangemeld voor onze Nieuwsbrief. Afmelden? Log in en schakel het vinkje uit.

Je Easy Card kun je via bijgaande link registreren: https://bobautowas.nl/curacao/

 

BOB App

Kies voor "registreer nu" en activeer een virtuele Waspas waarmee je overzichtelijk alle gegevens bij elkaar hebt. Vind je locatie, beheer je account, kies en betaal vooraf je wasprogramma of waardeer je pas op. Geen gedoe meer met een pasje, laat je app scannen bij de wasstraat en ga voor gemak.

Let op: kies je voor de optie "eenmalig inloggen" dan dien je in te loggen met je Waspasnummer + door ons gegenereerd wachtwoord.

 

 

Je kunt een nieuw account aanmaken via de optie “registreer nu” of je kunt inloggen met de gegevens van je fysieke Waspas via de optie “eenmalig inloggen”.

Wanneer je een virtueel app account aanmaakt, is deze niet automatisch gekoppeld aan je fysieke Waspas. Om de juiste gegevens terug te zien, dien je ook met de juiste gegevens in te loggen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Dit klopt, onze app staat enkel gekoppeld aan Waspas gegevens.
Inloggen op je abonnement? Volg bijgaande link: https://bobonbeperkt.carwash-cms.com/Customer/Account/Login?ReturnUrl=%2fCustomer%2fProfile

Bij het activeren van de app heb je zelf een pincode mogen kiezen. Ben je deze vergeten? Verwijder de app en installeer deze opnieuw. Log hierna in met je pasnummer/emailadres + je wachtwoord en stel een nieuwe pincode in.

BOB Autospa

Onze vestigingen Schiedam, Amsterdam Sloterdijk en Rotterdam IJsselmonde zijn in het bezit van een Autospa afdeling.

Let op: per locatie kunnen de behandelingen verschillen. Maak gemakkelijk en snel een afspraak en bekijk welke behandelingen er per locatie worden uitgevoerd via: https://bobautowas.nl/bob-autospa/

 

Prijzen voor specialistische behandelingen zijn afhankelijk van de wensen, het type voertuig en de hoeveelheid werk. Via onze bookingstool vind je een overzicht van de behandelingen en de vanaf prijzen: https://bobautowas.nl/bob-autospa/

Maak gemakkelijk en snel een afspraak via onze bookingstool: https://bobautowas.nl/bob-autospa/

Bij al onze Autospa’s kun je kiezen voor een Handwax behandeling, oftewel het handmatig in de wax laten zetten van je auto. Een afspraak is hiervoor niet nodig, laat onze kassamedewerker op de vestiging even weten dat je graag je auto extra wilt laten verwennen zodat het juiste programma voor je klaar gezet kan worden. Meer informatie? Check bijgaande link: https://bobautowas.nl/diensten/poetsen/

Voorwaarden

Acties

Gedurende het jaar lanceren wij diverse acties, deze zetten wij via verschillende kanalen uit. Houd daarom onze Social Media pagina’s (FB/Insta) in de gaten en meld je aan voor onze Nieuwsbrief (via je Waspas account). Uiteraard verrassen we je ook eens in de zoveel tijd op onze vestigingen.